Nog een weekje

25 juni 2010 - Borculo, Nederland

De een na laatste werkweek zit er op. Veel drukte, veel onderweg en zo. Thuis wordt nog hard gewerkt om alles netjes te krijgen. Verven, schoonmaken, opruimen, etc.  Toch zijn we ook al druk bezig met de planning en de voorbereidingen voor onze reis. Maar eerst nog even de laatste week: musical, afscheidsfeesten, etc. But......America, we will come!!!

1. Heidi:
    26 juni 2010
    Het zij jullie van harte gegund hoor!
    Succes nog even in de laatste schoolweek en dan....
    Heel veel plezier!
  2. Jorien:
    26 juni 2010
    Whoepie! Nog maar een ruime week en dan mogen jullie al gaan! Wij zijn erg jaloers, zeker omdat het er vooralsnog uitziet dat wij niet op vakantie gaan dit jaar... Je bent trouwens je trouwdag vergeten in "de laatste week".. Denk je er morgen wel aan?! ;)
    Succes met de laatste loodjes, we bellen!

Liefs,
    Joor
  3. Wilma:
    2 juli 2010
    Wij hopen dat jullie een enorme fijne tijd zullen hebben. Veel beleven en zien. En vooral genieten!! Wij volgen jullie via deze website. Leuk om met jullie ervaringen mee te leven. Alle goeds en heel veel plezier!! Groetjes van Jan & Wilma.
  4. Els en Joop:
    3 juli 2010
    Wij wensen jullie een goede vlucht en een heel fijne reis door Amerika.
  5. Angela, Klaus en Joshua:
    4 juli 2010
    Wij wensen julli en fantastische tijd in Amerika! Wat gaaf... we zouden zo graag mee gaan...maar voor ons zit het er nog niet op! We zijn nog druk bezig met raporten enzv. Maar op deze Manier kunnen we een beetje van julli rijs meegenieten! Veel plezier "on the road!"
    Veel liefs uit Bayeren van ons allemaal
  6. Tom & Natalie:
    5 juli 2010
    We wensen jullie heel veel plezier samen!
    Geniet er lekker van en kom gezond weer terug!
  7. Ab en Margriet:
    5 juli 2010
    Veel plezier daar in Amerika. 'k Ben benieuwd wat jullie er allemaal te zien krijgen!